skip to main | skip to sidebar

2012. október 28., vasárnap

akkor nyitás

akkor itt lenne a nyitás:) sokat szenvedtem a kinézettel,semmi nem akart összejönni. most valami nem stargirlöst akartam,hanem komolyabbat ami hivatalossá tenné az oldalt,de sajnos nem jött össze.. :( remélem azért tetszik,mert tényleg egész hajnal ezen dolgoztam annyira ihlethiányban szenvedtem. még nagyon sok minden hiányzik, igyekszem haladni,csak annyi minden kell még,pótlások, oldal menük feltöltése, a kódokban még itt ott van gond, és egyátalán a tudtotokra adni hogy létezik az oldal:D szóval türelmet kérnék,de tényleg nagyon igyekszem^^
...
hát igen,egy teljesen új dologba vágom a fejszémet ismét. tudom, az iskola. ami eddig nem ment ezután sem fog. DE! amíg van kedvem,addig csinálni fogom,mert miért ne?:D régen volt már sztáros oldalam,és adam levineről keresgéltem valami naprakész oldalt,hogy megtudjak róla egy-két dolgot s szomorúan tapasztaltam hogy semmi sincsen magyarországon. szóval ha minden igaz ez itt adam levine első nem hivatalos magyar lapja:) ő a kedvenc férfi énekesem,újabban felkapott lett, hiszen a nagysikerű The Voice című tehetségkutató műsor egyik mestere. igyekszem mindent kideríteni külföldi lapokról, és hamarosan jelentkezem kinézettel és legelöször is a friss hírekkel. akkor mehet a menet;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése